رواية حور العاصي الفصل الثامن عشر 18
عاصي: حوووري انتي فين ياحبيبتي
حور: انا هنا ياحبيبي في المطبخ تعالا
عاصي وهو بيحضنها من ضهرها.: الحلو ببيعمل إيه
حور: بعمل كيكة بـ شكولاته انا عارفه انك بتحبها
عاصي: ونا بحبك وبا*سها من رقبتها
حور: طب ممكن تبعد شويه عايزه اخلص
عاصي وهو مكمل الـ بيعمله: لااا هااخليني ماسكك كده 😂
حور: يوووه ماتبقاش غلس بقا
عاصي بزعل مصطنع: اناا غلس طيب يااستي وبعد.
ومشي لـحد اخر المطبخ هو مستني حور تنادي عليه بس هي كملت عمايل الكيكة. ولاهممها
عاصي بدهشه في نفسه: هي مااوقفتنيش ليه يعني
حور بصتله: في حاجه ياحبيبي عايز حاجه
عاصي: هاا مافيش انا واقف اتفرج بأدب😁
حور: امممم طيب وكملت
بعد وقت
حور منتظرة رأيه: هاا ايه رأيك؟
عاصي: امممم مش حلوه خالص.
حور: ازااي وريحتها حلوه كده
عاصي وهو بيديلها من ايده: دووقي كده و حطها في بوقها.
حور: ماهي حلوه اهي اوومال ايـ
عاصي قطعها عندما قـ*بلها قبلة شغوفه
عاصي: امم كده اجمل بـ كتييير. تسلم ايدك وبا*سها من ايديها.
حور بخجل: ياقل*يل الادب.
عاصي بخبث: هو انت لسه شوفتي حاجه وشـ*لها
حور: اعاااا نزلني نزلني يخرب عقلك هااقع
عاصي بخبث: هتقعِ وانتي معاياا برضوا وبعدها قالها بخبث عندما بصلهاا من تحت الفوق: بس قمررر بـلبس ده
حور بعصبيه: هااعملك ايه ياعني ياقليل الادب انت مالقتش غير هدووم الرقص*ات هما الـ جوه يامنـ*حرف دا من كل واحده حته مالقتش غير دي الـ محترمه انت انت ماوديني فين نن
عاصي: هششششش
وسكتت شهر زاد عن الكلام الـغير مبااح
اقفل الستارة يابني🫣
ــــــــــــــــــــــــ الناحايه الاخري عند هادي في امريكا ـــــــــــ
كان هادي سايق العربيه وهو شاارد في الـ حصل زماان
جات بنت قداامه فاجأه ووقفته بدون سابق انذار. وكانت العربيه هتتقلب.
نزل بـعصبيه: Dude, why are you standing here?
آلَبًنِتٌ بعد ماارفعت وشهاا ليه: انت الـ غبي وحمار كنت هتموتني.
هادي: انتِ مصريه
البنت: اه ومن اصلها ياعنياا.
هادي بغضب: انتِ قولتي علياا حماار وغبي وعنيا
انتِ مين يابت انتي وايه الـ وقفك في نص اليالي كده.
البنت: بت اما تبتك ياابعيد وانتٓ مالك شاغل بالك بيا ليه
هادي بغضب: انت شكلك لسانك طويل اووي وناا هقصهوولك
البنت: تقص مين يااكبدي احترم نفسك.
هادي بغضب قرب منها وشدها من خصرها ليه وبشر.
انتي ازاي تسمحي لنفسك تكلميني بـ الطريقه دي ماتعرفيش انا مين.
البنت بلعت ريقها بخوف ومثلت الشجاعة: وانت ازااي تمسكني كده ابعد عني وحاولت تزقه مش عارفه من ضخامت جسمه
هادي بشششر: انا زي مناا عايز وبعدين طالعه كده في نص اليالي وعامله فيها محترمة زمانك كنت مقضياها وبخبث قرب منها جامد وأنفاسه بقت تلفح رقبتها: إيه رأيك نقضي يومين مع بعض وبصراحه انتِ حلوه وتستاهلي وهديكِ فلووس زي مانتي عايزه عرض حلو مش كده.
البنت بغضب وانفاس سريعه: ضربته بـ القلم علي وجهه
انت قليل الادب وحقيير وزباله وتفكيرك حقير زيك
هاادي اتعصب وبقت عنيه حمره زي الدم وبشرر: بتضربيني بـ القلم وكمان بتشتميني طب والله لهندمك عليه
البنت بعدت بخوف: انت انت هتعملل ايهـ...
هادي ماردش: ضربها في حته في رقبتها من ورا اغمي عليها وشالها و دخلها عربيته وبشررر وعيون خبيثه وهو بيتفحص جسدها بخبث: داحناا هنتسلي اووي.
**************
نور بوجع في بطنها: رد بقاا ياادهم رد بقا اه حاولت مره اتنين تلاته واخيرا رد.
ادهم بحب: ايوه يانوري ياحبيبتي
نور بوجع اكتترر: الحقني ياادهم انا انا واغمي عليها والكثير من الدماء منتشر حوالياا.
ادهم بخووف: نور نور الووو
واخد مفتاحه وركب عربيته بسرعه فائقه لحد مااوصل
انصدم من كتله الدماء الذي يحومها اتخض واخدها علي المستشفى بسسرعه.
بعد وقت الدكتور طلع.
ادهم لهفه: طمني يادكتور نور كويسه هما هما كويسين اتكلم ساكت ليه.
الدكتور: المدام كويسه لـكن للاسف مقدرنااش ننقذ الجنين. شد حيلك......
شاهد👈الفصل التاسع عشر
تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
اكتب تعليق برايك هنا