أخر الاخبار

رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الثاني عشر 12 بقلم فرح محمد

رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الثاني عشر 12

 رواية تزوجني لينتقم مني الفصل الثاني عشر 12


حنان: هقولك 
*****************************
لؤي رجع ودخل المكتب زهرة كانت هتدخله بالقهوة ولاكن طارق وقفها 
طارق : القهوة دي بتاعت لؤي صح
زهرة : اه
طارق : هاتيها انا عاوز ادخله ومش عارف ادخل ازاي وايدي فاضية
زهرة بضحك : وانت داخل مستشفي
طارق : اومال ادخل علي الراجل ايد ورايا وايد قدامي
زهرة : اقطع ايدي لو انت كنت في اميريكا 
طارق بهمس : انا كنت هارب في الصعيد
زهرة بضحك : طب دخل القهوة قبل ما تبرد 

 طارق خبط 
لؤي : تعالي يا زهرة 
طارق : اتفضل ياروحي القهوة اهي
لؤي : هو انت وانا اللي كنت احسبها زهرة 
طارق قرب منه وقال : تحب اعملك حاجة تاني يسي لؤي
لؤي : طارق انت سخن صح ومد ايده علشان يشوفه
طارق : هيهيهيهيهي
لؤي قام وقلع الجزمة وقال : مالك ياض ما تتعدل
طارق بضحك : خلاص والله اخر مره
لؤي : عاوز اية 
طارق : عاوزين نعمل خطة
لؤي : لا انا متجوز
طارق : تصدق ان تفكيرك شمال
لؤي : انا تفكيري شمال يا تيييييت
طارق : خلاص اهدي
لؤي : خطة اية بقاااا






طارق قاله علي الخطة كلها
لؤي ضحك بشر وقال : طب دي ممكن تموت من الخوف 
طارق : متخافش
لؤي : ههنفذ امته 
طارق : في اي وقت
لؤي : انا خايف من خططك دي يا سوسة
طارق : انا سوسة اخص عليك ده انا طيب
لؤي : خلاص تمام ننفذ قريب اما اقولك
طارق : تمام ياسي لؤي 
لؤي قلع الجزمة تاني وطارق اول ما شافه جري
لؤي : هربيك من الاول ياتيييييت
****************************
في المساء عربية واقفة قدام فيلا لؤي سراج وفي الداخل حارس من الحراس بيحاول يفتح البلكونة بتاعت الاوضة اللي فيها حنان بهدوء من غير شوشرة واخيراً فتحها وخرج حنان من الاوضة 
حنان : شكرا
الحارس : يلا بسرعة مفيش وقت
وخرجها بسرعة وركبت العربية مع مازن
الحارس اول ما قفل الباب بيبص وراه شاف طارق
طارق : انت بتعمل ايه هنا
الحارس : ولا حاجة كنت بامن علي الباب
طارق بغموض : تمام
في الخارج قبل ما العربية تتحرك
حنان بصت للفيلا بشر وقالت : هخليك تندم يا لؤي
مازن : عندك خطة
حنان : عندي خطة هتجيبة الارض
مازن : طب يلا بينا من هنا واحكيلي في الطريق

في الصباح 
لؤي كان رايح علي الاوضة اللي فيها حنان اول ما فتح الباب مكنتش موجودة والبلكونة كانت مفتوحة
خرج بيغلي زي البركان 
لؤي : حنان ازاي تهرب من هنا
الحراس : مفيش حد خرج خالص
لؤي : اومال هي هربت ازاي
الحراس بصوا لبعض بصمت
لؤي : انتو مفصولين 





ورفع التلفون
لؤي : مراد عاوز طقم حراسة قوي جدا حنان عرفت تهرب من البيت 
مراد : اهدي ساعة بالكتير وهبعتلك
لؤي : تمام في الانتظار
*****************************
كارما : يلهوي هربت
مراد : مش قولتلك
كارما : ربنا يستر 
مراد : انا لازم اخرج خدي بالك من نفسك ومن آسر واقفلي الباب كويس والحراس بره اي حاجة تنادي عليهم
كارما : حاضر وانت كمان خد بابك من نفسك 

عدي اسبوع اتنين والبحث عن حنان مستمر وملهاش اثر

باسل راح فيلا لؤي سراج 
باسل : حنان فين يا زهرة
زهرة : هو ه
باسل : اخلصي حنان فين 
زهرة حكتله كل حاجة بالادلة
باسل : مستحيل
زهرة : باسل اهدي
باسل خرج وهو متعصب

*****************************
في المساء 
طارق جري علي اوضة زهرة وكان بيخبط بسرعة زهرة لبست بسرعة وفتحتله فجاءة النور قطع 
طارق بنفس متقطع : لؤي الحراس جابوه مضروب بالنار تحت
زهرة ما سمعتش الباقي جريت وهي مش شايفة حاجة قدامها دموعها بتنزل بغزارة كانت هتقع كذه مرة ما اهتمتش كل تفكيرها كان في لؤي اللي مضروب بالنار
جريت علي الجنينة الدنيا ضلمة وهي مش شايفة حاجة ولا شايفة حد






قالت بنحيب : لؤي انت فين
فجاءة انوار هادية اشتغلت مع موسيقي هادية 
زهرة خرجت وكل اللي في بالها لؤي مش منتبهة للاضواء ولا الموسيقي
فجاءة حد حضنها من ضهرها 
زهرة اتفزعت لفت لقيته لؤي
زهرة فضلت تتفحص جسمة كله وهي بتقول : انت كويس
لؤي : اه
زهرة بخوف : طارق طارق قالي انك 
قاطعها وقال : ششششش انا قدامك كويس اه  
زهرة بصت في عنيه وقالت : اومال في ايه 
لؤي : هتعرفي دلوقتي
مسكها من ايديها ومشي قدامها لحد ما وصلوا لنص الجنينه وقفها وقرب من ودنها وقال بهمس : بحبك يا زهرتي 
زهرة ضربته في صدرة وقالت بدموع : بتعملوا عليا عصابة انت واخوك عاااااااااا
لؤي : خوفتي عليا
زهرة : لا 
لؤي : كدابة عنيكي بتقول كلام تاني
زهرة بصت في عنيه وقالت : انت قولت ايه من شوية 
قال بهمس : بحبك
زهرة : ايه
لؤي : انت طرشتي ثم اكمل بصوت عالي بحباااااااااااااااك
زهرة دموعها نزلت 
لؤي رفع طرف ايده وقال : مش عاوز اشوف دموعك طول ما انا علي وجهة الارض
زهرة : انت ازاي حنين كده
لؤي : انا اسف مكنتش عاوز امد ايدي عليكي 
زهرة : ماتقولش اسف انا كمان بحبك 
لؤي بمكر : بتحبيني !!
زهرة : اه من وانا صغيرة 
لؤي : ايدا ايدا كنت بتراقبيني بقا 
زهرة : بس بقا 






لؤي : حبيتيني ازاي 
زهرة : انا كنت بشوفك ديما اما كنت بتوصل اختك المدرسة وكنت بشوفك في الشارع علي طول اعجبت بيك و عرفت اسمك و راقبتك علي السوشيل وحبيتك اوي واما باسل قالي انك هتتجوزني انا كنت فرحانه اوي ونسيت سبب جوازك مني كنت مبسوطة لمجرد اني هبقا معاك هبقا علي اسمك علشان كل يوم اصحي وانت معايا عارف اما انت ضربتني وكنت بتعاملني وحش انا ما كنتش بزعل منك لاني كنت واثقة انك لو عارف الحقيقة مش هتعمل كده كنت كل يوم عندي امل انك تحبني واهو املي اتحقق
لؤي : يااااااه كل ده 
زهرة افتكرت حاجة : استني هعملك مفجاءة 
لؤي : دلوقتي 
زهرة : اه ثواني هجيبها من اوضتي واجي 
لؤي : تمام 
دخلت زهرة الفيلا 
ولؤي في انتظارها دقيقة اتنين خمسه 
لؤي لسه هيقف يدخلها شافها جايه وحاطة ايديها ورا ضهرها واخيرا وصلت عنده

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -